En helt vanlig fredag

Hallå hallå

Idag har vart en helt vanlig fredag. Dagen började med att rida dressyr. Efter det tog jag en lunch med tjejerna på Fräcka fröken och sist men inte minst jobb. Jag har iallafall tagit vara på dagen och hunnit med en hel del.

Föressten, jag funderar på om jag ska köpa löshår (clips). Vad tycker ni? Är det onödiga pengar? Det är ingenting jag kommer ha varje dag utan mestadels när jag går ut och vill vara lite fin. Finns ju endel billiga att beställa på tradera.

Ikväll ska tjejerna ut igen. De ska på "sex and the city" tema på Hugo. Jag skulle med vilja gå men jag jobbar i morgon :/ Men någon gång får man väl offra sig. Man kan inte alltid få som man vill. Aja, nu ska jag titta om det är någonting på tv:n. Blää. Dra mig baklänges så jävla tråkigt. Bajs hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0