ÅHHH

Att denna människa alltid ska vara så äckligt snygg!! Jag kan stirra mig blind på henne.....


Vet ni? När jag ser kvinnor som henne så vill jag bara färga tillbaka till mitt blonda hår. Ibland är det så fint att vara blond. Fast jag tror att jag kanske passar bättre i brunt. Eller vad säger ni?
Föressten, jag fick hem mitt löshår idag som jag köpte! Det är alldeles för jävla mörkt. Men om jag ska fortsätta vara brunett tror jag att jag ev lägger i en mörkbrun färg så kanske jag kan använda håret iallafall. Vad tycker ni?? Just nu är det bara brunt och det bleks så jävla snabbt i solen så det nästan kan skifta lite grönt i vissa ljus.
Jag var ju mörk brun förut.. Alltså, blond, brun eller mörkbrun??? BESLUTSÅNGEST


Kommentarer
Postat av: Johanna Djerf

brunt eller rött

2009-05-28 @ 21:38:28
Postat av: emleie

Men rött vill jag inte ha igen. Nu har jag ju bajs brun. Frågan är om jag ska ha mörkbrun. Mitt löshår som jag beställde är mörkbrunt ju...

2009-05-28 @ 21:51:33
Postat av: ouraka

blont e snyggt till svarta kläder i agree och till sommarn men du passar i allt pemme :) både brunt o blont ....:)





kram ouraka

2009-05-29 @ 11:06:25
Postat av: emleie

Tack oraa. Men nu har jag redan köpt en färg. Det blir mörkbrunt. Mina ögon kommer fram mer då. Komemr du hem snarrt???

2009-05-29 @ 17:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0