MIDSOMMAR BABY

Hola!

Jag har haft en ganska bra dag idag. Hoppträninge i morse och det gick kanoners! Vitnos hoppade fint och jag känner att jag börjar hitta mer och mer knappar på honom nu (har dock endel kvar). Efter det var jag bara hemma och slappade. Skickade iväg en jacks som jag sålde på tradera. Det är ett jävla bra sätt att tjäna pengar måste jag säga.
Förr kastade jag allting men nu får jag pengar för det istället. Även om det inte är så mycket så är det alltid bättre än inget :)

Var på systemet oxå och köpte vin till mig och korven. Hon ville inte dricka först men jag övertalade henne. Hehe.. Så i morgon blir det stallet tidigt på morgonen, midsommarfirande med kusinerna på dagen och på kvällen åker jag och träffar endel vänner. Vi ska grilla, spela öl bränboll och leka lekar. Ska bli jävla roligt faktist! Speciellt när det är sprit inblandat i lekar, då blir det tusen gånger roligare. Kort utlovas självklart nu när jag har min nya fina mobil!



Frågan är bara vad FAN jag ska ha på mig!? Jag kan ju inte springa omkring i klänning och högaklckar direkt. Oh fan jag som ville ha det... Får väl hitta på något annat tråkigt. Eller vad säger ni. Ska jag trotsa? -självklart inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0