HEJ.....

Min dag började helt underbart. Dressyr lektion på Vitnos som gick jätte bra, sedan red jag ut på min älskade vän Hilton i det fina vädret. för att sedan åka och jobba. PÅ förmiddagen fick jag reda på att tjejen som var och provred Hilton idag var visst intresserad och ville komma och provrida honom idag igen! PANIK. Hon testade även 3 st av Pelles salu hästar. Idag gick det för övrigt MYCKET bättre för henne. Hon hade tuffat till sig enormt mycket och i det stora hela gick det bra för henne och när hon hade hoppat alla 4 hästar sa hon faktist att hon tyckte bäst om Hilton! Och det är ju en liten komplimang.
Nu väntar jag bara på att hon ska prata med sin tränare och ringa tillbaka. Om hon nu är intresserad ska hon komma och rida ut i skogen en gång (han är väldigt het) bara för att se hur han är där och även träna med honom för sin tränare en gång.
Men man ska inte ta ut någonting i förskott. Vi får se hur det blir.

Just nu vet jag inte riktigt vad jag känner. Jag grät hela kvällen igår så det finns väl inga tårar kvar.

Nu ska jag kolla på Desperate Housewife.. Vi hörs i morgon. Jag har köpt ett par skit snygga byxor som jag ska visa er någon dag med :)

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0