FY FAN VAD ARG JAG ÄR NUUUUU

OHH allting går åt helvete!! I morgon är jag ledig och hade planerat att åka och bada med A. Men självklart ska det blir mulen hela jävla dagen. OHH JAG TROR JAG SMÄLLER AV! Sen hade jag vart duktig och tagit lite kort som jag skulle lägga upp här på bloggen. Jag letar år och dagar efter sladden och hittar den självklart inte. Frågar då pappa vart den ligger då säger han att han och mamma har rensat ur massa sladdar från lådan och KASTAT de!!!!!!!!!!! djklsjalödalö!!!!!!!!! Just nu vill jag bara sjunka under jorden och faaan vad jag längtar tills jag ska flytta!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Det vart sol ändå :)

2009-07-01 @ 10:07:33
Postat av: Emelie

Ja tur va väl det. Annars hade jag börjat tjuta! :D

2009-07-02 @ 10:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0