EN-DAG-KVAR

Sååå, nu jobbar jag bara i morgon med. Sen är jag ledig på söndag och då ska jag sola och bada! Så som jag längtat!!! Dock så jobbar jag måndag igen men sak samma. Jag får nöja mig med en dag.
Det värsta är att man ser alla som kommer in på jobbet i slutet av dagarna och jag ser hur solbrända (och vissa knallröda) alla är. Jag blir så avundsjuk då.

Idag känns allting lite bättre iallafall. Jag red Hiton en sista gång.. Red dressyr i ridhuset och han var så fin.. Min lilla plutt. På söndag åker han. Det är bestämmt nu så i morgon kväll ska jag åka ut och ta farväl :( (jag ska inte vara med när han åker).
Men somsagt, jag vet att han kommer få det jätte bra. Även detta är en erfarenhet som kommer stärka mig som person. Man får på något sätt försöka se det positiva i saker och ting. Även om det kan vara svårt.

Nu ska jag sjunka ihop i soffan och kolla på partypoliserna. Orkar inte vara ute och festa och ha kul som alla andra den här helgen. Min helg får bli nästa helg då jag ska firas för att jag fyller år.

Puss på er mina vänner


Hundra år gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0