DET BÖRJAR BLI EN VANA ATT BLOGGA PÅ KVÄLLEN

Förut har jag alltid gjort det på morgonen. Igår kväll satt jag och nät shoppade lite grann. Hittade bland annat en klänning som jag ska ha på mig på min födelsedagsfest. Tjihoo :D Det är en riktig gräddbakelse vill jag lova. Ni får antingen se den när jag får den eller till helgen då jag ska ha på mig den. Sen ska jag faktist försöka att hålla i mina pengar. Iallafall tills jag åker till Stockholm och hälsar på Johanna! I morgon jobbar jag och på onsdag är jag leeedig. Funderar på om jag ska åka och bada om det nu är någon som är ledig av mina vänner?! Verkar som att alla jobbar.. Men i värsta fall åker jag själv. Inte fan ska någon få stoppa mig nu när jag är ledig en solig dag för en gång skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0