BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

Hallå på er mina små gulle fjun!

Jag har haft fullt upp så jag har faktist inte hunnit blogga de senaste dagarna. Livet rullar på somvanligt, jobbar och rider. Men nu är jag faktist ledig lite grann. Skulle ha jobbat i morgon men det blev ändringar pga lite strul. På fredag och söndag ska jag faktist debutera Vitnos. Det ska bli jäävligt spännande! Har ingen aning om hur han är på en tävlingsplats och om han är tittig osv. Jag har bara anmält mig till två små klasser i 110 cm till att börja med. Ser bara att vädret ska bli piss. Isåfall säger jag faaaan. Men jag är nöjd så länge vi går runt banan eftersom han knappt tävlat någonting!
Jag SKA ta med mig kameran jag lovar så ska ni få se hur fin han är! Hoppade lite igår igen bara för att känna på honom lite grann och han var så jävla braaaa!! Plus att jag red så bra! Fan det är så kul när det går sudär extra bra ibland!

Hoppas på gud att han inte blir stark som ett as bara. Men jag får nog ta med mig ett starkare bett om jag märker att han tar tag ordentligt på framhoppningen.

Ikväll är det Greys, vilket förövrigt är så jävla bra. Missa inte!! Föressten, det är någon som håller på och ringer mig från dolt nummer och sedan lägger på. Vem är det???


Jag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0