4 ÅR SEDAN (!)

Godkväll mina vänner!

Skulle ta kort på en ny tröja som jag glömt att visa er. Då råkade jag se syrrans bilder som hon tagit nu under hennes stundet vecka. Det fick mig att tänka tillbaka på de gammla goda tiderna. Faan vad roligt vi hade! Fulla som as hela veckan och vi gjorde massa dumma saker....
Den dagen jag tog stundenten var faktist den lyckligaste dagen i mitt liv. Jag grät som en gris när jag sprang ut och fick även hela min släkt att börja grina. Detta av lycka förstås.
Men tänk att det var 4 år sedan! Det är helt sjuk, det känns som igår ju!!! Det tråkiga är att man tappar kontakten med de flesta vänner man haft under sin gymnasie tid. Iallafall så gjorde jag det. Tråkigt... Men det blir ju lätt så när alla börjar plugga/jobba och flyttar.
Jag ser mig själv nästan i syrran, såg i princip lika dan ut som henne då.
Syrran till vänster

 


Visst är hon lik mig när jag tog studenten?! Åhhhh.. Skulle göra allt för att få leva om den tiden! Min tröja får ni se i morgon :) Nu: Cityakuten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0