TISDAG

Hallå hallå

Sitter här helt ny duschad, så skönt. Har redan vart ute i stallet och svettat arslet av mig. Red dressyr i ridhuset idag igen och han blir bara finare och finare. Det är en sån härlig känsla att sitta på honom då när han är helt loss i kroppen.
Idag ska jag ner på stan med min vän Miriam som är hemma från Norge. Vi tog semester samtidigt :) Igår var vi bara hemma hos mig och kollade på Beck. Nu ska vi ner och käka lunch och gå till systemet. Tror faktist att det blir utgång i morgon igen på Onzda´. Ska ni dit?? Ska ni ha vitt på er?? jag funderar på om jag ska ha min grädd vita klänning som jag hade när jag fyllde år. Men vet jag inte om den kanske är lite för fin...
Aja, måste rusa! Här har ni min skit gris..

Jag får släpa med honom in i ridhuset...

Han står och hänger lite innan vi ska rida. Försökte få honom se lite pigg och glad ut men misslyckades :P

Och så efter ridningen, svettig och dan med gul man och svans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0