TADAAA

HOOLLLAAA!

Hur är det med er i denna värme igentligen?! Jag höll på att dö på jobbet idag. Fick köpa 5 enkronors tugummi idag (vi har en tuggumi automat på jobbet) bara för att hålla mitt blod socker uppe. Annars hade jag för i hlevete svimmat! Nu har jag värkt i mig Ballerina kakor med. Inte lika bra....
Här ser ni iallafall min wounderful dress som ploppade ner i brevlådan igår :) TYVÄRR  var den ALLDLES FÖR KORT! Knappt att den borde få ligga ute som "klänning". Liknar mer en tröja och då är jag inte alls speciellt lång. Så det var bara att knalla till tyg affären på Lindövägen (kommer inte ihåg vad den hette) och köpa tyg. Blev dock inte exakt samma som det var på klänningen men det ficik duga. Så nu är den inne¨hos min skärddare så ska han förlänga kläningen. Alltså jag älskar korta klänningar och kjolar. Har nästan alltid det när jag går ut. Normalt sett brukar jag gå och sy upp klänningarna jag köper osv. Då kanske ni förstår hur kort denna "klänning" var!! Kolla in den.. En riktig gräddbakelse.




Den är även öppen i nästan heeeela ryggen. Jag älskar uringning i ryggen. Det länns så sexigt men ändå med stil. En för djup urringning framtill kan ju lätt se lite billigt ut.
Nu börjar jag bli jävligt taggad inför helgen då det kommer vara lite party hemma hos mig! Jag har ju inte vart ute och festat på över en månad (!) så  snart smäller det! Hehe.

I morgon bär det av till Vingåker på tävling i denna värme.

Kommentarer
Postat av: anna

vilken tid emelie :D

2009-07-02 @ 21:21:38
URL: http://annagollas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hemma hos mig kl 20.00! Äntligen ska vi få suupa tilsammans igen :D

2009-07-02 @ 22:15:08
Postat av: anna

haha toppen då ska ja försöka dyka upp då.

jajag menar de, var sjuuukt länge sedan. kommer bli super kul.

2009-07-03 @ 12:41:40
URL: http://annagollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0