NU HAR JAG TJUTIT SOM EN GRIS

Kom precis hem från läkaren. Ni vet ju att jag har haft problem med magen och att jag haft svårt att andas, som om någon trycker på bröstet..
Jag hade iallafall en tid hos läkaren i morse. Tog ett stick i fingret för att lämna blod och ta lite tester. Jag höll på att svimma! Mina händer var så kalla så hon var tvungen att trycka ut blodet. Alltså jag r hyper rädd för sjukhus och jag klarar absolut inte av att ta någon som helst spruta! Dock är stick i fingret det enda jag klarar av.. Men hur som helst så klarade jag av det, fick sitta med huvudet mellan benen ett tag och hålla igen så jag inte skulle börja lipa på plats. Sedan gick jag upp till docktorn och pratade med henne. Hon fågade lite om mina problem och kännde på magen.
Hon kunnde självklart inte säga på rak arm vad det var utan bad mig att gå ner och ta fler prover. Då sa jag direkt att jag är jätte jätte rädd för sprutor och att jag inte skulle klara av att ta mer idag. Och vet ni vad kärring jävlen gör då!? Hon flinar lite grann och sedan säger hon: ja men det är inget farligt, det är bara i armen, sedan tar de bara 3 rör med blod!!!!
Jag höll på att dö då så när jag gick därifrån började jag stortjuta :(
Jag ska tillbaka på fredag och ta resten av proverna, men då ska mamma följa med. Puh... Vilken jobbig morgon det har vart..
Ikväll händer det lite roligare saker iallafall, då blir det utgång med tjejerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0