KÖRA BIL OCH KÖRA BIL

Jag sa ju att ni skulle få se mina nya ridbyxor men tyvärr blev det inga. Fick ett par i storlek M som var alldeles för stora. Åkte då tillbaka till Mantorps Travshop och skulle byta. S var också för stort och de hade tyvärr inte XS. Då sa tanten som jobbade till mig att jag skulle testa XXS. Jag gjorde det och fick på mig dom. Hon insisterade att de inte var för små så jag mitt jävla dum huvud tog dom istället.
Men när jag kom hem så märkte jag att de visst var för små! Alltså de typ skärde in i arslet.. Så idag åkte jag dit igen och tog pengarna istället!
Ska ändå till Falterbo nästa vecka så jag köper några nya där. Ska även köpa en ny tävlingskavaj om jag hittar någon :)

I morgon åker jag, Bella och Linnea till Stockholm. Ska bli skit kul verkligen! Kameran följer med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0