HELT FÖRSTÖRD

Jag kommer snart att få magsår om jag inte lugnar ner mig!
Stressade och körde i princip rally genom hela stan för att åka till Citygross för att handla all mat tills i morgon. Jag trodde att de stängde kl 22.00 så det var anledningen till att jag åkte över halva stan för att handla. Men NEJ DÅ. När jag och Arber kommer in så skriker de ut i högtalarna -VI STÄNGER OM 15 MINUTER. Jaaa men skit bra! Jag som inte hittar någonting i den butiken, PERFEKT!
Hann i princip bara köpa massa grönsaker. Så jag får åka någon annan stanns i morgon och handla resten. Fun.

Tro det eller ej, men det är jag som ska laga maten själv i morgon till 10 personer. Ett lycka till kanske skulle hjälpa (jag kan inte ens göra pankakor eller köttfärsås och spagetti). Men jag ska bjuda på grill spett, klyftpotatis och vitlöksbröd. Sedan blir hemma gjord tårta med socker botten, maräng botten och jordgubbar tror jag att det var.

Ae fan jag är ledsen men jag måste sussa nu. Mina ögon går i kors.
Love you all / Emelie

Kommentarer
Postat av: anna

kommer bli super bra emelie, vi ses om ett par timmar :D

2009-07-04 @ 15:11:49
URL: http://annagollas.blogg.se/
Postat av: Erica

Kul att se dig sist Emelie, hoppas allt är bra!=)

2009-07-05 @ 13:18:00
URL: http://ericalarsson.blogg.se/
Postat av: Emleie

Det var jätte kul att träffa dig med Erica!!

2009-07-06 @ 17:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0