TADAAA

Vet ni vad jag var iväg och gjorde!? Det ska jag berätta för er! Jag var nämligen på infoteket och anmälde mig till komvux!!! ÄNTLIGEN har jag börjat ta tag i mitt liv :) Ska till och börja med läsa Matte B och Engelska B (samtidigt som jag jobbar). Sedan får jag se om jag orkar så ska jag även läsa Naturkunskap B. Annars tar jag det nästa termin. Kommer alltså läsa "öppet komvux", det är typ som distans fast man går och träffar sin lärare minst en gång i veckan. Ska bli riktigt roligt att plugga! Ska satsa stenhårt och få minst VG iaf. Helst MVG men med tanke på att det är dessa ämnen som är de svåraste så får vi se hur det går. Så ni får se till och peppa mig när jag ligger och tjuter för att jag inte fattar något:P

MEN, det ska bli roligt att få utmana sig själv lite! Har trots allt inte pluggat på 4 år :S Det är iallafall roligt att saker och ting sakta men säkert börjar klarna :)



Kommentarer
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Va kul!! :D Jag pluggar ju också, fast helt på distans. Hoppas det kommer gå bra för dig! :)

2009-12-15 @ 11:57:07
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: jenny

gjorde det mycket förr, både hopp och dressyr men min häst är skadad och har vart det ganska länge nu =( så jag har skaffat mig en liten medryttar häst 4 dagar i vecka på sidan av, hon är inte så utbildad än men så småning om, till våren förhoppningvis så ska det börja tävlas =)



Haha ja hör av dig när du är redo att flytta till sthlm, finns massa fina stall som jag kan rekomendera! =)KLART hästen ska med, åker ingenstans utan sin häst!

2009-12-15 @ 12:03:36
URL: http://jbostrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

BRA!! Nu kan du börja tänka framåt!! Puss

2009-12-15 @ 12:34:25
Postat av: Lisa

Va kul! Jag minns själv hur spännande jag tyckte det var när jag började. Och nu blir jag klar till jul. ÄNTLIGEN! haha



Lycka till!

2009-12-15 @ 15:15:02
URL: http://decemberlisa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, det ska jag!! Kul att ha ett mål och något att se fram emot :)

2009-12-15 @ 20:09:45
Postat av: DenDärUllis

Hejjar på dej Emelie!!

2009-12-15 @ 20:10:07
Postat av: Emelie

Ullis det är tack vare dig!!!!

2009-12-15 @ 20:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0