STOCKHOLM

Nu är jag hemma! Är så jävla slut så att det inte är sant. Dagen började med att Anna och jag tog tåget upp till sthlm för att möta upp Jenny. Vi gick på stan och strosade hela dagen. På kvällen kom även Malin upp efter att hon slutat jobbet och var tvungen att ta tåget senare än oss. Vi köpte iallafall världens godaste thai mat och började förfesta hemma hos Jenny. Åkte sedan till Götalejon och kollade på Melissa Horn konserten som förövrigt var helt magisk. Hon spelade även endel gammla låtar faktist. Nu måste jag verkligen bränna eller köpa hennes skiva så jag kan lyssna i bilen!
Aja.. Efter konserten drog vi till någon bar på söder som var skit nice (kommer inte ihåg vad det hette). Där satt vi till det stängde för att sedan ta taxi och fortsätta festa på stureplan.
Här kommer iallafall lite bilder från kvällen! Cheka in min nya fuskpäls som jag köpte. SÅ JÄVLA NICE!

















Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, tyckte vi sa att vi inte skulle lägga upp några hemska bilder emelie...

2009-12-10 @ 21:54:24
Postat av: ouraka

heeeyyy snygga pics! skitsnyygg päls! du d blir tacos hos maya imorrn ja slutar tio över sju! ja kmr att komma förbi antar att du jobbar imorrn PUSS

2009-12-10 @ 23:35:44
Postat av: Anonym

vart e pälsen ifrån jätte fin

2009-12-15 @ 20:15:39
Postat av: Emelie

H&M i sthlm

2009-12-15 @ 20:18:08
Postat av: Linnéa

Sjukt snygg päls!:) oh jag blev kär i din ring, så himla fiiin! kumkum va? är den från d&company? i sånt fall finns den kvar o vad kostar den?:) tacksam för svar!

2009-12-18 @ 00:46:42
Postat av: emelie

Ja, min ring är köpt på jobbet och är KumKum. Tyvärr är den slut men tror den kostade runt 1049:- eller ngt.. Inte billig men ack så snygg och de håller hur länge som helst! Jag har haft min i 3 år :)

2009-12-19 @ 18:42:05
Postat av: Anonym

vart är dina svarta skoletter ifrån?? vill haaa!! =))

2009-12-20 @ 13:31:37
Postat av: emelie

De är från www.have2have.se :)

2009-12-20 @ 19:46:12
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: Emma - Foto m.m.

Jaa men se där, den blir suuuper :D!

2010-01-04 @ 13:22:49
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0