ONZDA








OKEJ NU ÄR HELA MIN KROPP KAPUTT. Var tvungen att gå hem från jobbet för att jag mådde så dåligt. Kan tyckas lite oansvarigt eftersom jag var ute igår men jag är inte vanligt bakis. Jag har ju problem med magen som ni vet och jag har ju magsår. Dock så har det inte hänt något de andra gångerna när jag har vart ute men idag sa min kropp ifrån. Jag har inte kunnat behålla NÅGON mat. När jag gick till jobbet snurrade det i huvudet så mycket att jag trodde att jag skulle svimma. Så Dan var snäll och hoppade in och jobbade åt mig. På vägen hem köpte jag med mig mat eftersom jag varken hade druckit eller kunnat behålla maten jag försökt pilla i mig på dagen men inte ens det kunnde jag behålla. Så nu ligger jag här i sängen... Helt förstörd.
Men gårdagen var iallafall skit kul! Det var jag, syrran, Johanna, Ouraka, Paniz, Maya, Angelina, Ninuoa som gick ut igår. Jag dansade tills fötterna sa ifrån och det var skit kul att ha med Johanna :) En lyckad kväll med andra ord!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0