JULBORD OCH PARTY MED JOBBET

Lite bilder från gårdagen. Vi började med julbord på parken vilket var väldigt gott och trevligt! Det var vi från D&Company, Sisters/Brothers från stan och maxi plus JC i stan och maxi. Vi lekte lekar, sjöng snapsvisor, dansade och åt jul mat :) Vid 1-tiden drog vi ner till Otten. Träffade även mina underbara vänner där.


Mina arbetskollegor Patrik, Dan och Sandra


Stejjan från Brothers



Dan och Matte


Sandra och jag


Nu ska jag lägga mig och kolla på Johan Falk 4 och 5. Eller mestadels ska jag kolla på Frank. Min blivande man bara att han själv inte vet om det ;) Haha...

Kommentarer
Postat av: Mattias

Så jävla bra. "Ta ett kort när jag har mitt hår såhär" haha.

2009-12-13 @ 19:06:01
Postat av: emelie

HAHA men checka Dans min då!? HAHAHAH

2009-12-13 @ 20:06:28
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Sv: Jaha, men va kul! Då ska jag kolla upp det genast o se om jag kan vara med kanske :) har inga vinterdäck på min transport än tyvärr, så kan bli lite problemos :P Detsamma med ridningen eftersom jag inte har nåt ridhus, bara hoppas det inte fryser på och blir stenhårt i paddocken nu, vill kunna hålla igång så mycket som möjligt! :) Ska du vara med på Robertos hoppkurs igen?

2009-12-13 @ 23:22:49
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Sandra

Haha! Fina bilder och helkul kväll! Jag dansade in i några vänner på Otten som sedan drog med mig till Trappan. Hann ju aldrig säga hejdå i himlarnas vimmel.

2009-12-14 @ 13:18:03
Postat av: Emma - Foto m.m.

När det kommer lite mer snö skulle ja vilja fota dig :)! om duvill :)

2009-12-14 @ 17:38:06
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emelie

Emma-Självklart vill jag det! =)



Sandra- Det är lungt! Undrade bara vart du tog vägen =)

2009-12-14 @ 19:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0