JAG GJORDE DET IGEN :S

Helvete också, jag kunde inte låta bli! Var och lunchade innan jobbet med Ouraka som precis fått jobb på Kicks :) Åt på thai vilket var skit gott och sedan tog vi en runda på stan. Var inne på BikBok och letade julklappar. Hittade självklart inga utan bara saker till mig själv! Fastnade som fan för denna top. Först tänkte jag lägga undan den men när jag insåg att det inte fanns så många kvar plus att jag behöver ha något till helgen så slog jag till. 299:- kostade den vilket var ett jävligt bra pris. Kommer även kunna ha den när jag åker utomlands om ca 1.5 månad. Här får ni en usel bild på den. Den är mer transparant och puder rosa i verkligheten än vad som syns på bilden. Kanske är dags att testa sen nu eftersom jag inte gjorde det i butiken:P






Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

Får ha me dig varm jacka och så får vi pendla mellan o sätta på jackan o fota :) Funderar på vart du har din häst, skulle va fint o ta nått me hästen pockså kanske d¨i samma veva i en hage eller så, kan du sitta barbaka o lite, ja har några ideer :) om du vill anars kör vi utan häst, men skulle vi fränt :)?

2009-12-16 @ 21:05:20
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0