I´M IN MIAMI BITCH!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG DÖR NÄR JAG HÖR DEN HÄR LÅTEN, JAG BLIR FAN HELT EXTAS! Helt klart den bästa party låten som får igång de flesta! Ni skulle sett oss på dans golvet när den kom på i onsdags när vi var ute :P
Fy helvete vad jag villa åka utomlands med mina vänner och festa nu nu nu!
För övrigt måste jag säga att jag faktist har de bästa vännerna i världen <3

Nu ska jag dra på mig mina ridbrallor (inte lika party) och dra ut till stallet och fixa lite innan vi åker till Ekenryttarna och tränar för Robertoooo :) Ska se om pappa kan filma så får ni se på bloggen om det fungerar att ladda upp!

Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

jaa de va grymt :D

2009-12-05 @ 15:47:43
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Anonym

när ska man få se din outfit som du lovade??

2009-12-05 @ 16:07:17
Postat av: Emelie

Åh förlåt!! Saken var den att jag hittade ingen jeans väst så jag klippte sönder min enda jeans jacka men den blev inget bra så jag körde på en outfit som jag redan visat här på bloggen innan med paljett kofta.. Men kan visa det om du vill?

2009-12-05 @ 16:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0