HEEEEJ BLOGGEN!

Blev inte så många kort tagna i lördags. Trodde att jag filmade med när vi va på dansgolvet men det kan jag inte ha gjort eftersom det inte är någon film på kameran. Mestadels fula kort därav är det så få som jag kan visa här :P
Här har ni min outfit iallafall. Släppte dock ut håret senare under kvällen. Även fast jag inser att det var snyggare uppsatt. Lätt att vara efterklok ;P 





På mig har jag skinnbrallor från TopShop, top från BikBok som jag förövrigt älskar (kommer användas fler gånger!), örhängen från GinaTricot och armband från C Collection.
Här har ni även två kort på mina snygga vänner :)

Paniz :)


Maya och Bella


Ja.. Fler än så blev det inte. Eller jo fler finns på kameran men de har jag redan raderat. När jag tar kort kanske det är 10% av alla bilder som blir bra :P Hehe..
Nu ska jag äta korvstroganoff, min BÄSTA MAT! Mmmmm. Jag bara älskart!! Mat ÄR verkligen livet!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU är så jävla snygg tjejen! ge mig din stil och ditt utseende :)

Take care!

2009-12-21 @ 13:41:21
Postat av: Emelie

Oj, vilken komplimang!! Det får jag tacka för! Så.. Tack, vem du nu är :)

2009-12-21 @ 16:34:30
Postat av: hemlig beundrare!!

Grymt söt du är :) riktigt sexig i dom där kläderna på bilden :) Hoppas du får en trevlig jul :)

2009-12-21 @ 17:19:18
Postat av: emelie

Åh! Jag önskar dig en riktig god jul med!!! KRAM

2009-12-21 @ 17:21:24
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Vad har du för läppstift/läppglans på läpparna på närbilden? :) Fint!

2009-12-22 @ 00:28:45
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: emelie

Jag har läppenna som heter gum och läppstift som heter crown. Båda från MUS :)

2009-12-22 @ 10:23:08
Postat av: Tyrén

Du är alltid så himla vacker gumman :)

Trevligt att prata lite i dag på ditt jobb :)

ta hand om dig puss

2009-12-22 @ 16:52:00
URL: http://mtyren.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack, ja desamma!

2009-12-22 @ 20:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0