GLÖMDE VISA ONSDAGENS OUTFIT



Jag hade ju tänkt att köra med jeansväst (lite coolare look) men jag hittade ingen på stan och när jag kom hem klippte jag av min enda jeansjacka till en väst vilket inte blev så lyckat. Eller kanske går att använda om jag syr in den men vettifan om jag orkar det. DÄRFÖR fick det bli en "gammal" outfit som jag dock trivs väldigt bra i eftersom jag älskar min paljett kofta. Hade alltså på mig underklädes korsett från H&M, gammal kjol som jag sytt om från Vero Moda och paljett kavaj från Bik Bok.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jäkla snygg outfit! =) du fick nog många killar den kvällen haha (förutom din pojkvän då)! Tack för att du visade bild till slut iallafall =) KRAM!!

2009-12-05 @ 16:55:31
Postat av: Emelie

Haha men jag är singel vettu ;)

2009-12-05 @ 17:55:55
Postat av: Anonym

Singel?? ojj dags för ny frågestund snart?? :) hehe. hoppas det blir bra mellan er då eller så hittar man en ny såklart!

2009-12-05 @ 18:20:40
Postat av: Emelie

Det är nog inga problem med att hitta ny, men nu är det singel livet som gäller med mina vänner och jag ska leva det fullt ut! Det är jag värd :)

2009-12-05 @ 18:56:02
Postat av: Anonym

okej, du är en stark tjej som har en sån inställning! inte alla som har det. KRAM

2009-12-05 @ 21:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0