EN TIDIG JULKLAPP



Kolla vad jag fickför några dagar sedan av Emelie och Ouraka. Perfekt! Jag antar att Emelie har lagt märke till att mina händer har börjat bli lite torra :P Hon har nämligen fetich på att smörja in sig haha. Tack så jätte mycket iaf! Jag använder den varje dag faktist plus att den luktar as gott!! Kommer från Body Shop.
Nu ska jag åka och jobba.. Red ut vitnos imorse med Johanna. Han var lugn som en filbunke. Denna vecka får han ta det lite lugnare. Han har gått ute i skogen både igår och idag utan några krav, sen vilar han onsdag och torsdag. Fredag blir det dressyrträning och lördag hoppning. Söndag blir det skogen eller vila.
Aja, nu måste jag rusa! Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0