EFTER MYCKET OM OCH MEN



Hej på er!!! Jag hoppas att ni har haft en bra jul med era nära och kära, det har iallafall jag haft :) Idag var det full rulle i butiken. Jag, Dan och Patrik möttes klockan 8.00 och fixade rean i butiken. Sedan jobbade jag ända till stägning som var klockan 17. Katching i plånboken!! Det var ju 100% ob-tilläg hela dagen och det tackar jag inte nej till ;) I vilket fall så blir klänningen som ni ser ovan min nyårsklänning. Jag skippar den traditionella "nyårsblåsan" detta år. Har inte råd att lägga ut massa pengar på en klänning som jag bara kommer att använda en gång. Plus att det var för sent att beställa från Asos. Så detta år kör jag på en sexigare variant ;P Som ni säkert redan vet kommer den från H&M och kostar 199:-. SÅ JÄVLA BRA!! Tyvärr fanns det bara st 38 kvar men jag köpte den så nu är den hos skräddaren så ska han sy in den till mig. Perfekt!
Men jag har sagt det förut till er och säger det igen, tack till alla ni som skrev och röstade vilken klänning ni tyckte att jag skulle köpa! Jag tycker att det är så roligt när ni kommenterar plus att det är så bra att få hjälp av er när jag blir sådär velig!
Nej, nu ska jag äta ostbollar, chips och titta på Robinsson. Vi ses somvanligt i morgon! Pusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va snygggg :)

2009-12-29 @ 14:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0