BÄSTA STÄLLET I VÄRLDEN





Kom precis hem från stallet. Ja, jag var uppe svin tidigt eftersom jag ska iväg nu klockan 10.00. Men det var så mysigt nu när det var lite snö på backen. Jag älskar verkligen att vara i stallet. Det är ett lugn där som får mig att släppa allt annat som far runt i mitt huvud.
Inatt blev det inte många timmars sömn. Fattar inte vad som är felet på mig! Spelar ingen roll när jag går och lägger mig, jag kan ändå inte somna! Plus att jag vaknar och går upp flera gånger varje natt.
Hoppas bara att jag inte kommer vara alltför trött på jobbet idag bara.
Nu ska jag försöka få i mig lite frukost innan jag börjar fixa mig! Vi hörs ikväll mina vänner! / LOVE

Kommentarer
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Om jag hade Tin Tin i ett lyxstall som du skulle jag med älska att vara i stallet :D Nu när det är snö och isigt så tycker jag inte det är roligt alls :( eftersom det inte går att rida o så.

Fast vårat stall är fint, men litet och inte med så många nödvändighter som skrittmaskin och ridhus.. :)

2009-12-15 @ 10:45:58
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: jenny

såg riktigt trevligt ut! vi står på ekerö i sthlm =)

2009-12-15 @ 11:28:44
URL: http://jbostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kanske tänker på mycket som gör så att du inte kan sova....

2009-12-15 @ 15:32:30
Postat av: Emelie

Ja, jag har svårt att lugna ner mig på kvällen. Måste bli bättre på de med tanke på att jag har skit ont av mitt magsår =(

2009-12-15 @ 20:10:55
Postat av: Carro

Det ser ganska mysigt ut stallet.Vart ligger det mysiga stallet?

2009-12-17 @ 13:05:51
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0