FAAAAAAAAAAAANNNNNNN

Jävla faaaaaaaan! Jag fick hem svaren från proverna jag tog förra veckan. Jag var helt säker på att de inte skulle visa något men det gjorde de såklart. Gissa vad?! JAG ÄR GLUTEN ALLERGIKER =(( Alltså allt annat hade vart bättre men det är ju ta mig fan självklart att det ska drabba mig!!
Nu väntar jag på tid till en läkare igen och sedan ska de köra ner en kamera i min mage och titta :( Usch, jag blev faktist jätte ledsen när jag fick svaret... Jag kommer fan inte få äta någonting, eller ingenting som jag tycker är gott iallafall :(


Kommentarer
Postat av: anna

helvete vad jobbigt emelie =/

men det finns väl rätt bra tabletter?

2009-08-07 @ 22:17:42
URL: http://annagollas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Man äter inga tabletter, man får bara inte äta någon mat med gluten i... som är i typ allt... men jag ska till läkaren snart igen sen ska jag väl till en dietist..

2009-08-08 @ 07:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0