Onsdag

Hallå hallå

Jag la upp min skjorta på tradera. Efter bara någon timme blev den såld! Yippie! Så nu väntar jag på att den andra (rätta färgen) ska komma hem.

För övrigt har det inte hänt speciellt mycket. Jag var och red i morse, dressyr tränade Hilton för Karina. Han var faktist jätte fin. Börjar få honom till "the next level". Dock blir han väldigt väldigt arg när jag kommer åt honom men det räcker med att han är fin i 4 galopp språng så ska jag sakta av och berömma honom. Han blev nästan lite vilsen idag och visste inte riktigt hur han skulle bete sig så det är bättre att vberömma de när de har vart duktiga istället för att sitta och nöta tills mjölksyran kommer.

Snart ska jag fixa mig. Börjar jobba klockan 14.00 men innan dess ska jag gå och klippa mig. Just nu är mitt hår förjävligt rent ut sagt!! Det hänger som långa stripor.

I morgon är jag ledig, blir hoppträning och rida Vitnos. På självaste valborgsmässoaftons kvällen tror jag att jag tar det lungt. Jobbar på fredag plus att jag ska ut nu på lördag eftersom vi ska fira Sofie och Nichole.

Nej, nu måste jag röra mitt arsle mot duschen. Vi kanske ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0