Hur jävla svårt är det att "toppa" håret på någon!?

Var enda jävla gång blir jag missnöjd. Förutom när jag går till min vanliga frisör såklart på Mates. Tyvärr brukar jag inte ha någon vidare framförhållning när det gäller att boka klipptid osv eftersom jag har ett ganska fullspäckat schema och aldrig vet när jag får tid över. 
Tid över fick jag idag iallafall. Så jag ringde i panik runt över hela stans frisörsalonger och fick till slut en tid på Klippoteket. 
Jag sa till tjejen som klippte mig att jag ville toppa=klippa bort det slitna men absolut inte mer, snarare mindre (jag sparar till låångt hår).. Nej men när jag går därifrån har hon klippt av hela mitt hår typ!! Nej, men säkert 7 cm eller något. 
Exakt den här längden som jag har nu hade jag när jag gick i högstadiet. Fy fan säger jag bara, jag ser ut som en jävla barnrumpa!! 
Men visst, jag får skylla mig själv när jag bokar tid hos någon som jag aldrig vart hos förut. Men detta är sista gången, det lovar jag mig själv!! Tur är att mitt hår växer som ogräs iallafall... 

I morgon ska jag färga utväxten oxå så jag blir snygg tills på lördag. Nice nice.. Frågan är bara vad jag ska ha på mig.. Kanske lägger upp så ni får bestämma. Funderar på om jag ska ha en magtröjja. Vore jävligt nice. Men jag vet inte. Vi får väla se! 

Nu ska jag fixa och trixa med ett par nya brallor jag har köpt idag. Resultatet får ni se när jag är klar! 

Godkväll. 

Föressten, jag har glömt att hälsa mina nya och gamla läsare välkommna tillbaka hit. Skriv en rad om ni har några synpunkter. Både bra och dåliga såklart!! Inget tisslandes och tasslandes för i den här bloggen går vi rakt på sak!! ;)

En osminkad jag i bikini, kanske första och sista gången. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0