Då lider dagen mot sitt slut

Helgen har varit lugn för min del. Har jobbat, ridit och igår var jag hemma hos min vän Maria och grillade. Jag tror faktist att jag åt den godaste grill spätten jag någonsin ätit. Faan vad got det var!

Efter jobbet så åkte jag till stallet. Kollade Hilton och han var inte varm i hoven idag. Pelle kollade även på honom när jag longerade och kunnde inte se att han var halt. Så i morgon är det bara att köra på som vanligt men andra ord för på lördag ska vi till Kumla och tävla!

Nu måste jag beställa pizza här så det är bäst att jag avslutar. Btw, detta blir min 3:e pizza denna vecka plus att jag åt på Mc Donalds en gång denna vecka med. Kan man vara onyttigare? Tror inte det men vem fan bryr sig!! Jag mår bra iallafall :) Och det är väl det som räknas??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0