Allting bara gungar

Jag som är ledig dag vaknar upp med en stor klump i magen. Jag har inte kunnat sova på flera nätter. Ligger mestadels och halvsover och när jag väl sommnar drömmer jag mardrömmar som spelgar sig i mitt riktiga liv. Nu sitter jag här med världens klump i magen. Usch, vad jag hatar denna känsla. 
Hoppas verkligen att dagen blir bättre senare på dagen. Ska fan ut och springa 5 km i skogen så kanske jag kan lugna ner mig lite. Jag finner liksom ingen ro i min själ. Jag bara stressar runt som en höna och mina tankar är splittrade. 
Min kära mor tycker att jag ska gå och söka hjälp för sömnen eftersom jag haft detta problem sedan många år tillbaka. 
Det kanske inte låter så farligt men det gör i sin tur att jag går runt på dagarna och är helt död. Mina ögon går i kors eftersom jag knappt sover någonting på nätterna. Det är heller inget roligt att drömma otäcka mardrömmar om mig själv och de i min närhet varje natt som nästan gör mig rädd för att somna på kvällen därefter.


Denna låt har gått på repet (stavas?) hos mig sedan igår kväll. Så jävla underbar. Nu ska jag ut o svettas som ett djur i skogen. Vi hörs sedan!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0