Stan

Nu är jag hemma igen efter en runda på stan med syster yster. Hon shoppade endel men kräsen som jag är hittade jag ingenting förutom smink från Make up Store. (självklart) Tog dock hem och testade en blå klänning från whyred. Får se om jag ska behålla den eftersom modellen är ganska speciell. Men om jag gör det får ni självklart se den på bild snart.
Nu kommer vi till dagen stora fråga. Vad ska jag göra resten av dagen?! Bara sitta hemma o glo på film (det regnar ju faktist ute) eller kanske åka in till stan för att träffa tjejerna över en fika? Jag blir så rastlös när jag är ledig från jobbet. Speciellt nu när jag är ledig fram till nästa fredag. En vecka med andra ord. Men jag får försöka hålla mig syselsatt, kanske borde springa "varvet" nu när jag ändå hinner. Då har jag ju inte direkt något att skylla på att jag inte hinner. Aja. Jag får se. Springa gör jag inte i dag för jag har ändå duchat nyligen och färgat håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0