Lördag=Party

Tjingeling!

I dag blir det party hardy. Dock inte med hela ligan. Bara Bella, jag och korven. Men det kommer bli sviin kul ändå :)
Ska först vara hemma hos Bella och dricka drinkar. OBS jag ska dricka sprit ikväll så ni vet. Anledningen att jag säger det är för att jag alltid dricker vin annars. Har ingen större koll på hur mycket jag tål av sprit. Men jag ska försöka ta det hyfsat lungt. Sedan bär det av till Letche. Ska jag vara helt ärlig tycker jag att det är det roligaste på hela månaden. Otten har jag tröttnat på för länge sen. Palace var så länge sedan jag var på så där har jag ingen uppfattning om hur det är där. 
Jaja. Nog tjatat om det. Nu ska jag försöka göra mig lite fin inför jobbet. Om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0