Kallt och bakis

Inte förren nu har jag gått upp från sängen. X ligger till och med kvar och sover. Kom hem vid 4 tiden men jag kunnde inte somna så jag låg vaken. Kan gissa på att jag har fått några enstaka timmar sömn i natt så känner mig ganska sliten nu måste jag säga. Jag hade en trevlig kväll igår iallafall. Kvällen började med att vi köpte pizza på Kopkins för att sedan gå upp till Fridas pappas kontor där vi satt och förfestade. Efter  det gick vi en sväng till Hugo och sist men inte minst avslutade vi kvällen på Otten. Det var dock inte så mycket folk på Otten men vi hade kul vi tjejer måste jag säga!

Idag känner jag bara för att ligga hemma och kurera mig men jag måste åka till stallet och skritta Hilton. Skoj i  detta väder vi har fått.
Nu ska jag gå ner och äta fisk. Fan vilken äcklig bakis mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0