Jobb dag 5

Hej på er

Som ni säkert förstod så hann jag inte blogga något igår.. Jag har har en jäävligt tuff vecka. Det ska bli så otroligt skönt när den är över! Nästa vecka är jag iallafall ledig onsdag och fredag. Så jag håller tummarna på att vädret håller i sig!
I dag börjar jag klockan 12.00 så jag har redan vart ute och ridit Hilton. Han känndes riktigt bra idag måste jag säga. Hoppas det håller i sig till söndag. Acne kommer ju till oss på jobbet i dag så efter stägning ska vi till The Side Bar och ta någon drink. Det blir inget festande för min del kan jag lova. Har tänkt mig att vara hemma redan klockan 22.00 så jag orkar med de två sista dagarna sen!

Jag har köpt ett par nya skor med :) Hinner inte lägga upp någon bild på de nu men det kommer.

Jag bjuder istället på en bild på Hilton när han skos.

image170

Kommentarer
Postat av: Erika

Söööt häst! Hoppas du får en bra helg!

2008-05-30 @ 10:18:33
URL: http://ikans.blogg.se
Postat av: emme

Tack!!

2008-05-31 @ 16:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0