Jeans jackan!

Den är ett stort mååste! Men jag hittar ingen. Har letat överallt i stan och även på internet. Jag vill ha sådan färg som det är på bilden nedanför men igentligen skulle jag vilja ha den i kort variant. Som slutar lite under bröstet om ni förstår vad jag menar?
Snälla snälla om ni har sett någon sådan så hör av er till mig. Jag vill så gärna ha en. Annars kanske jag får nöja mig med en vanlig (om jag nu hittar det) och klippa av den själv. Kan vara ganska coolt det med iof.

image143

Nu ska jag fixa till mitt kalufs till hår och sedan ge mig av mot Hugo för att dricka lite vin. Trevliga gatan här.

Kommentarer
Postat av: jenny

åh jag vill också ha en sån, som du beskriver. Men hittar det inte någonstans!!

2008-05-12 @ 20:49:38
URL: http://jennynilsson.blogg.se
Postat av: emme

det finns ingen stanns. Men vet du vad? Jag har hittat en. Som kommer tll våran norrkan. Kolla på monki om några veckor så ska du få se:)

2008-05-12 @ 23:12:06
Postat av: jenny

aah najs! :) det ska jag göra..

2008-05-13 @ 18:07:13
URL: http://jennynilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0