Jag lovade ju..

Och för en gång skull ska jag hålla vad jag lovar. Jag är så usel på att ta kort och sedan lägga upp de på datorn. Men nu har jag faktist gjort det! Bra va?

Detta är vad jag precis har köpt.

image148 örhängen från Glitter 29:-
image149 Body Monki 180:-
image150 Linne Monki 150:-
image151Kjol Monki 99:-

Det är inte alltid jag fyndar så nu är jag glad! Nu ska jag ta på mig träningskläderna och gå ut och gå 6 km. Faaan vad jobbigt. Jag hatar och träna. Bläää.
 
Förlåt för att korten är så stora men de blir så när jag tar med mobilen och jag är inte så high tech att jag vet hur man ändrar storlek. Hoppas ni står ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina saker och vad billigt allt var! :) Allatiders ;)

2008-05-13 @ 17:27:25
Postat av: Emme

Ja jag vet, värsta fynden. Nästan som rea :)

2008-05-13 @ 17:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0