I morgon är det lön.

Yees! Det behöver jag vill jag lova. Vaknade precis upp i all hast av att jag kom på att hovslagaren skulle komma och sko Hilton i dag. Självklart hade jag glömt bort tiden så var tvungen att ringa honom på stört. Sen efter stallet tänkte jag färga min utväxt och åka in till stan med korven och sola.. Jag är verkligen krit vit.
Jag har varken solat eller haft någon brun utan sol på flera veckor. Puh. Inte skoj att vara genomskinnlig nu när man börjar ha lite mindre kläder på sig.
I morgon kommer bilder upp på mina nyinköpta plagg och skor för er som vill se :) Fin fina grejer vill jag lova.

Nu ska jag ta moppen ut till stallet. Brumm Brumm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0