Hej på er!

Jag orkade tyvärr inte skriva någonting igår. Jag var helt död efter jobbet.
Jag har precis kommit hem från stallet. Hade tänkt och rida ut en sväng men jag kom bara till fältet få skenar Hilton ut på fältet, ser ett rådjur och skenar tillbaka mot stallet, samtidigt som han hostade massor. Lyckat. Så jag red in i ridhuset men han hostade på pass mycket att jag var tvungen och sitta av. SÅ JÄVLA TRÅKIGT!!  Pratade med veterinären igår och hon sa att jag ska ge det en vecka, annars ska jag boka tid på kliniken.

Jag utlovade ju bilder sen i lördags. Förlåt men jag glömde totalt bort det. Var så stressad innan att det inte fanns i mina tankar. Jag är sämst på att komma ihåg saker.
I morgon och på onsdag är jag ledig. Ska bli jätte skönt. Men somvanligt när jag äe ledig så ska det vara dåligt väder. Men det kan ju iof vara ganska skönt för då är det ju mer "tillåtet" att ligga hemma och glo på film.

Ne nu ska jag  hoppa in i duchen. Vi hörs säkert ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0