Hej hopp!

Nu är man hemma igen. Har åkt moppe till stallet med syrran bak. Haha det gick dock inte så snabbt men den rullar ju rammåt iallafall. Hilton fick vila i dag. Jag hade tänkt och tömköra honom men sen när jag tänkte efter så har han inte vilat en enda dag denna vecka. Så det fick bli idag med tanke på att jag måste rida honom i morgon innan tävlingen.
I dag verkar vädret vara lite bättre iallafall. Skönt. Jag sitter här med hår färg i håret. Jag hade världens utväxt vill jag lova. Det såg i princip ut som jag var flintskallig mitt på huvudet. Snyggt va?!
Hm, ja vad händer annars då? Inget speciellt. Jag ska nog ner till stan med syrran snart. Sen kanske jag lunchar med Miriam. Trodde jag ja. Hon ringde precis och sa att hon var upptagen hela dan. Fan också. Jag som ville sitta på fräckas uteservering. Nu ringer klockan, dags att skölja ur färgen i skallen! Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0