Girlylicious

Sitter bänkad i soffan och tittar på Girlylicious. Helt ärligt. Förra avsnittet tyckte jag verkligen att Natalie var så jävla snygg. Dock lite kaxig.  Men hon var min favorit. Nu när jag sitter och kollar på andra avsnittet ändrar jag min uppfattning. Visst hon är snygg, det kan jag inte säga något om. Men fy faan vilken jobbig jävla kaxig människa hon verkar vara. Ska jag vara helt ärlig så fullständigt ogillar (försöker hålla mig till lite finare ord) jag tjejer som "hon". Jag hatar människor som tror sig vara bättre än andra.
Varför sitta och snacka skit om andra? Mår hon bättre av det? Antagligen är hon bara så osäker på sig själv att hon måste sitta och intala sig själv att alla andra är sämre.
Om man nu ska snacka skit om andra så varför inte ta upp det med personen i fråga? Om inte, stå iallafall för vad man har sagt!!
Jag säger inte att jag är världens bästa människa men jag står iallafall för det jag säger.

Aja. nog pratat om det. Det är dags att smörja in sig med lite brun utan sol eftersom jag jobbar från 9-21 i morgon. Får se om jag hinner blogga i morgon bitti. Om inte, försök håll er inne så jag slipper vara så vit efter denna vecka ;) 

image169

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0