För jag är så jävla bra!

Har precis kommit hem från skogen. Hade bara tänkt att promenera två varv. (Ett varv 2.5 km) Det började bra, jag promenerade första varvet i ett hyfsat tempo och andra varvet blev jag faktist lite sugen på att springa så jag gjorde det. Tro faan att det var mitt bästa varv hitills som jag har sprungit. Stannade bara två ggr. Yippie. Skulle gissa på att jag sprang på 14 minuter. Så sammanlagt med båda varven blev det 35 min :)
Jag har aldrig vart så duktig. Men nästa gång jag ska ut i skogen igen ska jag springa under 35 min.
Mitt mål är ju som jag har skrivit tidigare att springa 2.5 under 10 minuter. Tror ni jag klarar det??

Själv är jag skeptisk. Jag klarar det om jag ligger i med löpandet. Men slarvar jag så vettifan. MEN jag ska försöka!!

image163

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0