Deppig

Idag är jag deppig. Kanske är för att jag börjar jobba i morgon. Eller för att Hiltons hosta inte var bättre i dag.. Jag vet iallafall att jag är deppig idag så jag bakade min berömda äpple paj men den var inte lika god som den brukar. Nu sitter jag i soffan och degar. Försöker ta mig samman innan jag ska bege mig ut i skogen och köra två varv. Jag har faktist träningsvärk sedan igår. Så det kommer bli kämpigt idag. Kanske inte springer så mycket, jag får se.
Jag måste åka och sola solarie med. Ohh jag orkar ingenting just nu. Kan inte någon bara komma hit med 7 kg chips, 10 påsar dipp, pizza, godis och fanta är ni snälla? Jag behöver det just nu.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha det bra =)

2008-05-14 @ 14:02:29
URL: http://mydaytoday.blogg.se
Postat av: emme

Tack desamma!

2008-05-14 @ 19:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0