1 Maj

Nu är våren här. Va skönt :)
Precis hemkommen från tävlingen. Det spöregnade dock när jag red men det gick bra ändå! Fick dock ett stopp och sen ett riv (samma hinder) på en kombination men jag är HEL NÖJD ändå eftersom det var våran debut i 110 cm regional. Hoppas det håller i sig och denna säsong ska jag gå nolla iallafall. Har vi otur gör vi inte det och i bästa fall kanske vi till och med hinner med 120 cm. Vi får se! Ska tävla på söndag igen. Blir nog sista tävlingen i maj nu. Sen finns inga mer tävlingar förren i Juni. Men det kan ju vara ganska skönt så jag får umgås och gå ut och festa lite med mina vänner med. Eller vad säger ni? :) Saknar ni mig på förfesterna?? Det tror jag nog! Hehe.

Nu ska jag åka in till stan och fixa mina naglar hos Linda. Det behövs kan jag säga. Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0