---------

Nu sitter jag här igen även fast jag har värsta brådisen. Känner att jag måste uppdatera lite grann innan jag går till jobbet! Idag jobbar jag och Anna. Vi har faktist 20% rabatt för alla medlemmar så om ni ska handla något hos oss, kom idag då vettja. Jag jobbar dock bara till klockan 15.00.
Vad ska ni göra ikväll då? Är det någon som ska ut måntro? Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag är nämligen ledig i morgon.. Jag har på något sätt lyckats få tag i 9 st fri biljetter till Hugo så det är mycket möjligt att jag avslutar min kväll där. Om det inte blir framför tv:n vill säga. Vad ska jag gööra?! Jag hatar att ha beslutsångest. Bläää.
Föressten, jag har hittat ett par fin fina skor på Vagabond som jag funderar på om jag ska köpa. Ska kolla om jag hittar någon bild på de så jag kan lägga upp de här sedan. Men nu måste jag verkligen piffa till mig lite. 

Vi kanske ses sen hörrni!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0