Vad gillar ni bäst?

Jag har gått och funderat på en sak. Vad är det som gör att man faller för en blogg som man sen måste läsa varje dag och eventuellt flera gånger om dagen?
Jag läser en rad olika bloggar. Först trodde jag att det som lockade mig var när folk lade upp bilder på det de hade köpt och så vidare. Men sen om jag läser Katrin Schulmans blogg tycker jag att den är lika intressant som de andra med bilder.
Visst det kanske inte ser lika inbjudande ut från första sekund, men när man väl börjar läsa blir jag helt lost.
Hon ligger ju ändå på bloggtoppen titt som tätt.

Vad tycker ni?


image76

Katrin Schulman och Alex Shulman. Perfekt par i mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0