Update

Okej, jag gick upp till rummet och bytte bikini innan vi gick till sea acvarium. Den satt stenhårt även fast den är som en tub top. Men vad fan spelade det  för roll? Det blev topples!!! Fy fan vad jävla pinsamt. Precis när de började dra mig så åkte hela jävla bikinin ner till magen plus att jag fick kall sup! Nu tror ni säkert att jag överdriver men ni kan fråga min familj. Skit kul. Jag får trösta mig med att jag inte känner någon här iallafall.
Annars var det totalt underbart att simma med dom och leka en massa olika lekar.
Köpte ett kort på mig när en delfin pussade mig.

Nu ska jag klä på mig vi ska på någon salsa kväll. Ska jag köra mina moves tycker ni? haha. Kan även hända att jag kommer hem med några nya. Haha.

Jag har en hemlig beundrare såg jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0