Träna, träna och åter träna

Nu kom jag hem. Har hopptränat i dag. Det blev tredje hoppträningen denna veckan. Puh och idag hoppade jag två hästar. Först Hilton och sen Evas häst Calypso. Han är stor som ett hus och är 19 år. X antal år äldre än Hilton vill säga. Men han har gått 130 cm så han kan. Bara att han är otränad.
Hoppas bara att han håller så han inte är halt eller något i morgon. Om inte så ska jag ev. få hoppa honom lite både för hans skull och min egen för att träna upp min "hinder känsla". Vi får se.

Annars. Det är ingen hästintresserad som läser min blogg som vet någon som vill ha sin häst hoppad? I så fall hör av er. Jag betalar självklart för träningarna. Känner att jag måste ha en till häst och träna på.

Aja. nu ska jag äta en av mina godaste maträtter. Nämligen Burkkötbullar och snabb makaroner. Mums vad gott.

Kommentarer
Postat av: Picce

ja hatar dina jävla burkköttbullar o snabbmakaroner.. hahahaha får minnnen från i sommras då de va nån som va bakis o varken kunde laga el äta el ens röra på sig o låg hemma i min säng o klaga... hahahahahaha fy fan för burkköttbullar... !!!!

2008-03-09 @ 14:26:03
URL: http://Picce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0