Stress

Fan vad jag är stressad. Ändå är jag ledig i dag. Det började med att jag gick upp när jag fick ett mess av Emelie vid halv 8 tiden. Sen bloggade jag lite och efter det drog jag ner på stan i hopp om att hitta någon bikini som var okej liksom.
Alltså jag måste säga att det finns inte en enda jävla snygg bikini i stan. Solbrillor ska vi inte prata om. Det ska jag köpa när jag åker till Florida sen i Maj har jag bestämmt mig för. Har hittat ett par från D&G they are so beautiful.

Köpte en ful bikini ändå. Kanske lägger upp bild här senare om jag ska behålla den. Får se hur jag gör.
Föressten i morgon får jag min nya klänning från American Apparel som Johanna köpte till mig när hon var i Stockholm. Blir intressant att se hur den ser ut!

Ne nu ska jag smörja sadel och träns för att åka och rida efteråt.
Ha en trevlig fredagseftermiddag. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0