Solglasögon!

Alltså jag måste hitta ett par solglasögon! Jag vill ha snygga brillor denna vår och sommar. Det är liksom dags att börja använda det snart och jag tänker inte vara sist att hitta några detta året.
Va inne i en glasögon butik på Linden där jag hittade ett par men ajg köpte dom inte. Sen när lönen hade kommit så var de borta. Någon hade köpt de. Så jävla typiskt. Visst att det går att beställa hem men då får man ju inte testa de innan. Och ja mena ett bar brillor kan ju vara hur snygga som helst men sen när man får på sig dem kan de vara förjävliga. Jag får helt enkelt springa vidare och se om jag hittar några.

Igår hade jag nästan läsarrekord igen. Roligt haft ganska många läsare den senaste tiden. (enligt mej.)
Jag undrar vilka ni är som läser. Synd att man inte kan ha en sån där "besökslista" som de hade på lunarstorm förut så man ser vilka det är som är inne och läser.

Aja ha en toppen dag alla läsare i den fina vädret!


Kommentarer
Postat av: H

ja läser :D :D

2008-03-04 @ 13:53:43
URL: http://hannaerikamarielle.blogg.se
Postat av: emme

Trevliga gatan kul att någon vågar erkänna :)

2008-03-04 @ 18:43:55
Postat av: Picce

behöver inte ens säga de men du vet att ja o empa läser dagligen så empisch du behöver inte nämnas för du e nu redan nämn.. hahaha

2008-03-04 @ 20:18:22
URL: http://Picce.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha, Aa tack då slapp jag! See you soon!

2008-03-04 @ 21:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0