Soldag 2

Hej allihopa!

Nu har soldag 2 gått och jag är inte det minsta brun. Vad fan är det här?! Alla andra är ju det. Jävla skit också. Får väl ta och sola solarie och smeta in mig med run utan sol så det syns vart jag har varit när jag kommer hem.
I morgon ska vi på delfin show. Hoppas jag får bada med dom. Vissa får göra det om det finns plats. Hoppas hoppas, det hade varit min dröm!
Shit jag sitter på balkongen och världens jävla skur har kommit. Som tur är att det bara håller i sig i några minuter.
Skönt är det att vara här. Igår hade jag lite problem med att slappna av. Kännde mig rastlös hela tiden men i dag känns det bättre.
Hinner tänka igenom allting men ju mer jag tänker desto knöligare blir allting. Kanske är bäst att skippa att spekulera.

Hörde att det var dåligt väder där hemma. Hoppas det blir finare tills jag kommer hem så man kan gå i vår jacka. Har ju köpt två stycken som jag inte har använnt. Här finns ju ingen vidare shopping. Eller jo det finns men ingen marknad som i thailand utan bara märkes affärer som är kanon dyra. Bättre att spara pengarna till Florida och shoppa där.

PS alltså ni vill inte veta hur mitt hår ser ut. Hahaha. Om ni sett mig så hade ni inte låtit mig gå utanför dörren. Nu snackar vi om både utväxt och slitna toppar!! Men va fan skit samma. Är man på semester så är man :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0